pro Porsche 718 Cayman GT4 RS
E-PO/T/8
Tyto svody využívající řešení z motosportu zahrnují speciálně navržené křížení sběrného potrubí na každé straně. Tato technologická inovace je inženýrským unikátem a zvyšuje výkonnost kompletního výfukového systému Akrapovič ve středním rozsahu otáček. Vybrané díly včetně kolektoru 3→1 navrženého pro hladké proudění výfukových plynů jsou odlévané ve vlastní slévárně titanových slitin Akrapovič. Váha svodů je o 5 kg nižší než u sériového dílu (- 51,9 %). Při instalaci společně s výfukem Slip-On Race Line (titan) a Link Pipe Set (titan) byl naměřen ve zkušebně Akrapovič nárůst výkonu a točivého momentu o 26 kW (35,4 k) při 4900 ot/min. a 50,9 Nm při 4900 ot/min. při měření v porovnání s Porsche 718 Cayman GT4 RS se sériovým výfukem. Systém poskytuje plný závodní zvuk s charakteristickým projevem při přeřazení.
Při instalaci je nutná úprava software řídící jednotky, tento díl i kompletní systém byl vyvinut pro použití na uzavřených tratích.
TENTO PRODUKT NESPLŇUJE LEGISLATIVNÍ POŽADAVKY NA PROVOZ NA BĚŽNÝCH KOMUNIKACÍCH.
Zažijte zvuk výfukového svodu Evolution (titan) pro Porsche 718 Cayman GT4 RS
Technické údaje výfukového svodu Evolution (titan) pro Porsche 718 Cayman GT4 RS
Jednotka |
Tovární |
AKRAPOVIČ |
Max. přínos |
|
Výkon |
kW |
372.4 / 8350 rpm |
522.0 / 8350 rpm |
+ 26.0 / 4900 rpm |
HP (m) |
506.3 / 8350 rpm |
709.7 / 8350 rpm |
+ 35.4 / 4900 rpm |
|
HP (i) |
499.4 / 8350 rpm |
700.0 / 8350 rpm |
+ 34.9 / 4900 rpm |
|
Točivý moment |
Nm |
471.5 / 6300 rpm |
481.7 / 5450 rpm |
+ 50.9 / 4900 rpm |
lb-ft |
347.8 / 6300 rpm |
355.3 / 5450 rpm |
+ 37.5 / 4900 rpm |
|
Hmotnost |
kg |
9.7 |
4.7 |
- 5.0 |
lb |
21.3 |
10.4 |
- 10.9 |
|
% |
- 51.4 |
|||
Hlučnost |
dB |
96.5 / 3750 rpm |
111 / 3750 rpm |
14.5 |
Přehrajte si
Dokumentyk výfukovému svodu Evolution (titan) pro Porsche 718 Cayman GT4 RS
Další produkty pro Porsche 718 Cayman GT4 RS
Doplňující informace k výfukovému svodu Evolution (titan) pro Porsche 718 Cayman GT4 RS
Porsche
Německá automobilka Porsche založená v roce 1931 vyrábí precizně vyladěné sportovní vozy nabízející obdivuhodné výkony i estetické kvality založené na evoluci tradičního designu. Ikonickou 911, která koncepci motoru vzadu a pohonu zadních kol dotáhla téměř k dokonalosti, dnes doplňují také sportovní vozy Boxster a Cayman, SUV modely Cayenne a Macan nebo grand tourer Panamera.
Modelová řada výfukových systémů a doplňků Akrapovič pokrývá modely Porsche 718 Cayman GTS 4.0 / Boxster GTS 4.0, Porsche 718 Cayman GTS 4.0 / Boxster GTS 4.0 - OPF/GPF, Porsche 718 Cayman GT4 / Spyder, Porsche 718 Cayman GT4 / Spyder - OPF/GPF, Porsche 718 Cayman GT4 RS, Porsche 911 Turbo/Turbo S (997 FL), Porsche 911 GT3/RS (997) 3.6, Porsche 911 GT3/RS (997 FL) 3.8, Porsche 911 GT3/RS (997 FL) 4.0, Porsche 911 Carrera /S/4/4S/GTS (991), Porsche 911 Carrera Cabriolet /S/4/4S/GTS (991), Porsche 911 Turbo/Turbo S (991), Porsche 911 GT3 (991), Porsche 911 GT3 RS (991), Porsche 911 Carrera /S/4/4S/GTS (991.2), Porsche 911 Turbo / Turbo S (991.2), Porsche 911 GT3 (991.2);911 GT3 / GT3 Touring (991.2), Porsche 911 GT3 RS (991.2), Porsche 911 GT3 RS / 911 Speedster (991.2) - OPF/GPF, Porsche 911 Carrera /S/4/4S/GTS/Cabriolet (992), Porsche 911 Turbo / Turbo S / Cabriolet (992), Porsche 911 Turbo / Turbo S / Cabriolet (992) - OPF/GPF, Porsche 911 GT3 / GT3 Touring (992), Porsche 911 GT3 RS (992), Porsche 911 GT3 RS / S/T (992), Porsche Panamera / 4 / Sport Turismo (971), Porsche Panamera 4 E-Hybrid / Sport Turismo (971), Porsche Panamera 4S / Sport Turismo (971), Porsche Panamera GTS / Sport Turismo (971), Porsche Panamera Turbo / Sport Turismo (971), Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid / Sport Turismo (971), Porsche Macan S (95B), Porsche Macan GTS (95B), Porsche Macan Turbo (95B), Porsche Cayenne / Coupé (536), Porsche Cayenne S / Coupé (536), Porsche Cayenne E-Hybrid / Coupé (536), Porsche Cayenne Turbo / Coupé (536) a Cayenne Turbo / Coupé / GTS (536), Porsche Cayenne Turbo S-E-Hybrid / Coupé (536), Porsche Cayenne / E-Hybrid / S E-Hybrid / Coupé (536.2), Porsche Cayenne S / GTS / Turbo E-Hybrid / Coupé (536.2).
Pozvedněte výkony svého Porsche na ještě vyšší úroveň s laděnými sportovními výfuky Akrapovič. Máme pro vás Slip-On Line (Titanium) - for OE non sport exhaust, Ovladač výfukových klapek Akrapovič Sound Kit, Sada spojovacích trubek výfuku s katalyzátorem (Nerez), Rear Carbon Fibre Diffuser - Matte, Rear Carbon Fibre Diffuser - High Gloss, Slip-On Line (Titanium), Sada svodů Evolution Race (Titan), Link pipe set (Titanium), Výfuk Slip-On Race Line (Titan), Rear Carbon Fibre Diffuser, Sada koncovek výfuku (Titan), Akrapovič omezovač dB (Titan), Výfuk Slip-On line (Titan), Sada svodů Evolution (Titan), Titanové sportovní výfuky Evolution Line, Karbonový nástavec zadního nárazníku, Sada spojovacích trubek výfuku bez katalyzátoru (Titan), Sada spojovacích trubek výfuku (Titan), Karbonové koncovky výfuku, Montážní sada, Sada ovladače střední klapky, Tail pipe set (Titanium) - Black, Optional Titanium Lip, Slip-On Race Line Adapter Set (SS), Fitting kit - for mounting on Porsche Cayenne / Coupé (536.2).
Příspěvky k 718 Cayman GT4 RS / Spyder RS
Vychutnejte si zvuk titanového výfuku Slip-On Race Line pro Porsche 718 GT4 RS, který atmosférickému šestiválci vrací jeho charakteristický chraplák.
Dvoudílné koncovky jsou také z titanu, každá část má však jinou povrchovou úpravu pro působivý barevný efekt po zajetí výfuku.
Nový výfukový systém pro Porsche 718 GT4 RS čerpá z bohatých zkušeností Akrapovič ze závodních tratí a navazuje na 15-letou tradici vývoje výfuků pro vozy Porsche.
Tento nekompromisně na výkon zaměřený výfuk je především v kompletní konfiguraci určený pro okruhové využití, jeho instalací navíc ušetříte 17,5 kg váhy.
Představujeme ultimativní výfukový systém Akrapovič pro Porsche 718 GT4 RS.
Základem systému je Slip-On Race Line (Titanium), koncový díl výfuku z titanové slitiny lehčí o 44 % než sériový výfuk. Již tento díl poskytuje nárůst točivého momentu o takřka 20 Nm.
Systém lze volitelně doplnit o spojovací potrubí se sportovními 200 cpsi katalyzátory dávající vozu zvuk, který nezapře zkušenosti Akrapovič ze závodních tratí.
Vrcholem je možnost doplnění systému o kompletní svody, jejichž netradiční řešení pomáhá výrazně zlepšit průtok plynů ve středních otáčkách. Vůz vybavený kompletním řešením Akrapovič na dynamometru vykazuje nejvyšší nárůst výkonu 35,4 k a točivého momentu více jak 50 Nm.